Home » , , , , » My Name Is Khan - Benim Adım Khan (2010) Türkçe Dublaj Full İzle

My Name Is Khan - Benim Adım Khan (2010) Türkçe Dublaj Full İzle

Rızvan Khan (Shahrukh Khan) kücüklüğünü annesiyle Mumbai'da ıssız bi yerde geçiren asperger sendromu hastası bir müslümandır. Yetişkin yaşına gelince Amerika'ya kardeşinin yanına taşınır ve Mandira (Kajol) ile tanışıp evlenir. Fakat 11 eylül olaylarından sonra müslüman Rızvan'ın hayatı daha da zorlaşacaktır. Bir trajedinin ardından Mandira ile ayrılan Rızvan, Mandira'yı yeniden kazanmak için uzun bir yolculuğa çıkar. My Name Is Khan - Benim Adım Khan 720P görüntü kalitesinde altyazılı izle meniz için sizlerle..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. 720p Film İzle - Tek Parça Filmler - Türkçe Dublaj ve Altyazılı Filmler - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger